Alweer op reis! - Reisverslag uit De Rijp, Nederland van Jeroen Werff - WaarBenJij.nu Alweer op reis! - Reisverslag uit De Rijp, Nederland van Jeroen Werff - WaarBenJij.nu

Alweer op reis!

Door: jeroenvanderwerff

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

17 Februari 2011 | Nederland, De Rijp

Nog maar net 6 weekjes terug uit het Afrikaanse Malawi en nu alweer het volgende vliegticket geboekt! Ik ga weer terug naar Sint Maarten! Na mijn minor "werken in ontwikkelingslanden" met succes te hebben afgerond wordt het nou namelijk tijd om af te studeren.

Voor mijn afstuderen kan ik terecht bij het zelfde bedrijf als waar ik de vorige keer heb stage gelopen op Sint Maarten. Dit is het bedrijf Caribbean Engineering & Consultancy Company, oftwel CECC. Bij CECC ga ik de komende maanden een afstudeeropdracht uitvoeren en dan hoop ik aan het eind van de zomer ook daadwerkelijk af te studeren.

Morgen vertrek ik eerst nog even voor een weekje wintersport in Tsjechië, en zodra ik terug ben ga ik gauw me koffers pakken om op 2 maart vroeg in de ochtend richting Sint Maarten te vertrekken.

Ik hou jullie op de hoogte!

Jeroen

  • 17 Februari 2011 - 21:41

    Serina:

    Wat leuk Jeroen!!

    Nou mn twee beste mannelijke matties van de minor verlaten me :( haha

    Kijk je uit met de wintersport!

    xxx

  • 18 Februari 2011 - 10:05

    Jasmijn:

    Wat zijn jullie toch een bofkonten. Net de minor afgerond en de helft van de klas vertrekt alweer opweg naar iets nieuws, leuks, warms ;) Te gek hoor! Ik wens jou in ieder geval een hele fijne en goede tijd toe. Maak er wat van en kijk uit met de zon he, die is er flink fel! :P
    Wanneer kom je terug? Moeten dan maar gauw een reünie organiseren met z'n alle>?!

    Liefs xxx Jasmijn

  • 18 Februari 2011 - 10:57

    Jeroen:

    10 Augustus ben ik weer terug in Nederland. Wordt goed insmeren daar op Sint Maarten ja, anders verbrand ik levend! ;) Zal wel leuk zijn een reünie als iedereen weer terug is van ze nieuwe reis. :P

  • 18 Februari 2011 - 12:00

    Ellen:

    Hey Jeroen,
    Daar ga je weer............
    We hebben je amper gezien en dan vertrek je weer naar verre oorden.
    Het enige wat wij zeggen: GENIET ER VAN!! We kijken uit naar je schrijverij.
    Gr, de Vlaartjes.

  • 02 Maart 2011 - 14:16

    Lia:

    2 maart 2011: 's morgens om 5 uur hebben Jan en ik Jeroen weer naar Schiphol gebracht voor z'n nieuwe stage op Sint Maarten.
    Jeroen, heel veel succes en ik hoop dat je weer zo'n leuke tijd zult hebben als tijdens eerdere stages en verblijven in het buitenland.
    Geniet ervan!
    - xxx - Lia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeroen

Actief sinds 11 Okt. 2010
Verslag gelezen: 367
Totaal aantal bezoekers 53452

Voorgaande reizen:

02 Maart 2011 - 10 Augustus 2011

Afstuderen op Sint Maarten!

18 Oktober 2010 - 05 Januari 2011

Ontwikkelingswerk in Malawi!

04 Juli 2012 - 30 November -0001

Wonen en werken op Sint Maarten!

Landen bezocht: