Dat was um dan.. Back in Hollandia! - Reisverslag uit De Rijp, Nederland van Jeroen Werff - WaarBenJij.nu Dat was um dan.. Back in Hollandia! - Reisverslag uit De Rijp, Nederland van Jeroen Werff - WaarBenJij.nu

Dat was um dan.. Back in Hollandia!

Door: jeroenvanderwerff

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

10 Augustus 2011 | Nederland, De Rijp

Zo, het Sint Maarten avontuur is ook weer afgesloten. Vanmorgen ben ik om 7 uur na een goeie vlucht met een kleine tussenstop op Curaçao geland op Schiphol. Echt vreemd om weer terug te zijn, alles is nog zo normaal, net alsof je niet weg bent geweest. Door mijn goeie vriendin Laura werd ik opgehaald, want mijn ouders die zijn nog tot en met vrijdag heerlijk aan het genieten van hun vakantie.

Het laatste weekend op Sint Maarten was nog erg geslaagd. Met mijn huisgenoot Jory en me maatje Hilbert nog even lekker op stap geweest de laatste dagen. Toen onderhand ook al van veel mensen, afscheid moeten nemen die dagen wat toch wel een raar gevoel gaf omdat ik nog helemaal niet het besef had dat ik bijna weg zou moeten.

Maandag ochtend Jory weer naar het vliegveld gebracht waarbij ik natuurlijk net op mijn laatste dag op de terugweg van het vliegveld een ongelukje met de auto moest krijgen. Iemand die achter mij reed kon niet op tijd remmen en knalde finaal achterin mijn auto. Gelukkig niemand gewoon, bij mijn auto alleen de kunststof achter bumper beschadigd en zijn auto wel van voren goed in de prak. Maar goed, het was niet mijn schuld, dus alle papieren netjes ingevuld en toen was alles ook weer voor elkaar.

Maandag middag op kantoor mijn beoordeling gehad voor mijn tijd bij CECC. Was allemaal in orde en ik mag zelfs terug komen om er voor een tijdje vast te komen werken, dus wie weet. Uiteindelijk zal ik mijn gehele studie als het goed is eind oktober helemaal afgerond hebben.

Nou dit was het dan allemaal, het is weer mooi geweest!

Jeroen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeroen

Actief sinds 11 Okt. 2010
Verslag gelezen: 267
Totaal aantal bezoekers 53455

Voorgaande reizen:

02 Maart 2011 - 10 Augustus 2011

Afstuderen op Sint Maarten!

18 Oktober 2010 - 05 Januari 2011

Ontwikkelingswerk in Malawi!

04 Juli 2012 - 30 November -0001

Wonen en werken op Sint Maarten!

Landen bezocht: