Nog maar een paar uurtjes in Nederland! - Reisverslag uit De Rijp, Nederland van Jeroen Werff - WaarBenJij.nu Nog maar een paar uurtjes in Nederland! - Reisverslag uit De Rijp, Nederland van Jeroen Werff - WaarBenJij.nu

Nog maar een paar uurtjes in Nederland!

Door: jeroenvanderwerff

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

18 Oktober 2010 | Nederland, De Rijp

Nog een paar uurtjes en dan zit ik toch echt in het vliegtuig naar Malawi! Vanmiddag om 5 uur vlieg ik eerst naar Londen, om daar even van vliegveld te wisselen, hopen dat dat gaat lukken in die korte tijd. Vanuit Londen door naar Ethiopië om vervolgens door te vliegen naar Lilongwe in Malawi!

In Malawi ga ik 8 weken ontwikkelingswerk doen voor mijn Minor "werken in ontwikkelingslanden" die ik momenteel volg. Via de organistatie EduKans Ex-Change ga ik meewerken aan het "Jiko" project. Samen met een teamgenoot die al in Malawi zit ga ik een aantal houtsbesparende kookoventjes bouwen bij een locaal ziekenhuis in het dorpje Mtendere.

Tijdens het bouwen van de kookoventjes hopen we dat andere mensen in het dorp ook enthousiast worden, zodat we er daar ook misschien nog een paar kunnen neerzetten.

Mocht je mij en mij project willen sponsoren, dan is dit mogelijk door een donatio over te maken op het volgende rekeningnummer: 42 80 34 357 t.n.v. Edukans Ex-Change te Amersfoort. Vermeld hierbij in de omschrijving: Team 195 Jeroen van der Werff. Zo komt het geld ook daadwerkelijk bij mij terecht.

Voor nu ga ik afsluiten en nog even snel de laatste spullen bij elkaar zoeken. Zodrect stap ik in de auto naar Schiphol! Vanaf morgen zal ik jullie op de hoogte houden vanuit het Afrikaanse Malawi!

Groetjes,

Jeroen

  • 18 Oktober 2010 - 20:41

    Gerda:

    Hoi Jeroen.
    Spannend hoor. Jij zit nu in het vliegtuig en ik hoop dat je een goeie reis hebt. Ik ben benieuwd naar al je belevenissen en je verhalen en ik wens je heel veel plezier en een goede tijd toe in Malawi.
    En dat je maar een hoop kookoventjes kan bouwen.
    Veel succes en groetjes
    uit de Beemster

  • 19 Oktober 2010 - 10:35

    Miranda Berkhout:

    Hoi Jeroen,

    Eindelijk heb ik sponsoring ook geregeld!

    Heel veel succes en plezier in Malawi en ik hoop dat het je lukt om ons via je weblog een beetje op de hoogte te houden.

    Groetjes,
    Miranda

  • 20 Oktober 2010 - 10:44

    PJ:

    Jeroenski, succes!

  • 20 Oktober 2010 - 15:06

    Sietske:

    Ik heb me ook maar meteen aangemeld voor de e-mail update. Hou ik een beetje zicht over wat je allemaal met mijn geld doet ;-)

  • 22 Oktober 2010 - 08:05

    Jan & Lia:

    Hallo Jeroen, goede reis gehad? Fijn huisje / hutje / bedje? Wij zijn erg nieuwsgierig naar je eerste verhalen en natuurlijk foto's. Hoop dat je snel verbinding kunt krijgen.
    Groetjes van ons allemaal!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, De Rijp

Jeroen

Actief sinds 11 Okt. 2010
Verslag gelezen: 255
Totaal aantal bezoekers 53449

Voorgaande reizen:

02 Maart 2011 - 10 Augustus 2011

Afstuderen op Sint Maarten!

18 Oktober 2010 - 05 Januari 2011

Ontwikkelingswerk in Malawi!

04 Juli 2012 - 30 November -0001

Wonen en werken op Sint Maarten!

Landen bezocht: